22-11-2013

Plaats hier je vangsten
Plaats reactie
Berendboompie
Berichten: 5
Lid geworden op: 01-10-2013 21:47

22-11-2013

Bericht door Berendboompie » 22-11-2013 13:30

Omdat ik onregelmatig werk kan ik veel doordeweeks vissen.
Dit vind ik heerlijk omdat er dan vaak geen andere vissers te bekennen zijn.

Ook deze morgen gingen een maat van mij en ikzelf weer naar de geheime plek waar ik eerder deze week een snoek van 107 uit het water wist te takelen. ( 1 cm onder mn pr )

De sfeer zat er goed in toen we aankwamen en de hengels lagen nog geen 10 minuten in het water en de dobber van mn maat ging al onder.

10 tellen wachten en aanslaan....helaas een misser voor hem !

Niet veel later ging ook mijn dobber er vandoor en wist een mooie snoek van 78 cm te landen.

Nieuwe aasvis eraan gedaan en de hengel opnieuw uitgegooid !
Niet veel later een 2e aanbeet en weer een mooi snoekje van rond de 70cm gevangen.
Heb hier expres geen foto's van genomen....had met mezelf afgesproken boven de 90 dan maken we een foto.

Toen was mn maat aan de beurt...hij wist eindelijk zn 1e snoek te landen van 79 cm. Hij was blij want had al een poos niks gevangen.

Een uurtje laten besloot ik om het even verderop te proberen.....het water lag er rustig bij en had een mooie stek gevonden.

Opeens zag ik een dikke rug boven het water komen rechts van me.
Gooide mn hengel niet ver van die plek af en hoefde niet lang te wachten.

Mn dobber ging er als een speer vandoor en bij het aanslaan voelde ik gelijk dat het om een serieuze vis ging.

Toen de vis na een korte run naar boven kwam zag ik dat het idd een beste was !
Wat een boomstam zeg !

Bij het meten kon ik mezelf feliciteren met een nieuw pr !
110 cm exact ! Yes !!
Deze dame heeft na inspectie wel een rare plek bij de kieuw ???!! Misschien een gevecht met een nog groter ?? Iemand ?

Snel foto's gemaakt en weer terug gedaan.
Mn maat verspeelde later deze ochtend nog 2 vissen en ik wist nog een mooie snoek te landen van 96 cm !

Wat weer een heerlijke ochtend :D !
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Plaats reactie