03-06-2014

Plaats hier je vangsten
Plaats reactie
Sybe. M.
Berichten: 316
Lid geworden op: 24-01-2012 07:54

03-06-2014

Bericht door Sybe. M. » 04-06-2014 20:26

Vandaag was Bert in de boot. Bert in ik hadden om half acht afgesproken, maar Bert was om half acht niet aanwezig. De tomtom van Bert was verouderd, en deed zijn werk niet naar behoren. Een half uur later als afgesproken kwam de nieuwe VW golf van Bert de haven op gereden. Snel werden de hengels en het kunstaas uitgeladen, en we konden beginnen. De snoek bleek los te zijn, en om het half uur kwam er een aanbeet. Helaas bleven ze lang niet allemaal hangen, en juist de grote snoeken werden verspeeld. :?

Toen de teller op 8 gevangen snoeken stond, werd het stil, en het bleef enkele uren stil. Raar hoe het van goed naar slecht kan ombuigen. Bert wist op een gegeven moment, de stilte te doorbreken. Een mooie grote snoekbaars vergiste zich in het kunstaas. Wat een geweldige goedmaker voor de stille periode. Bij de helling werd de laatste snoek van de dag gevangen, en stopte de teller op 10 snoeken.

De Spok wist vandaag 8 van de 10 snoeken te pakken, ondanks dat hij niet als meeste gevist werd. De tigergost orangetail deed het beter als de roze. Meestal is op deze stek de roze beter, maar vandaag niet. Tevreden werd de boot op de trailer gedraaid. Een prachtige dag werd afgesloten, en thuis kon ik mijn handen met aftersun gaan insmeren. Prachtig weer, helder water, en een nette vangst, een fijne dag.

Afbeelding

Afbeelding

Plaats reactie