09-01-2015

Plaats hier je vangsten
Plaats reactie
Sybe. M.
Berichten: 316
Lid geworden op: 24-01-2012 07:54

09-01-2015

Bericht door Sybe. M. » 10-01-2015 19:34

Vandaag was ik met Jan de Rijk op pad. Veel keus was er niet, want het stormde, en dus bleef alleen beschut water over. We kozen voor een bekende stek voor snoek vissers, dus moeilijk kon het niet worden. Dit water staat bekend om zijn grote aantallen snoek, maar op meter vissen hoef je hier niet te rekenen. Deze theorie kwam vandaag weer eens uit, want 25 snoeken mochten vandaag de binnenkant van de boot bekijken, en een meter snoek zat er idd niet bij. Tussen de bomen en de huizen, konden we ondanks de storm gewoon trollen. Werpend vissen was niet mogelijk. Mijn alumacraft voer prima door de wind en liet zich niet weg blazen. Er zijn genoeg boten waarmee je tijdens dergelijke wind niets kan beginnen, maar mijn bootje hield zich prima.

De stand was redelijk eerlijk verdeeld, want Jan pakte 13 snoeken, en Sybe pakte 12 snoeken. De vissen kwamen mooi verspreid over de dag, en vanaf de bekende stekken, Eigenlijk hoefden we geen moeilijke capriolen uit te halen, want ze grepen het kunstaas toch wel. De vissen werden op alle soorten kunstaas gepakt, maar de tripel pikefighter en De Spok vingen de meeste vis. Waarschijnlijk kwam dit ook, omdat deze kunstaasjes vandaag de meeste zwemtijd kregen.

Plaatje bij het praatje.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Plaats reactie