04 10 2015

Plaats hier je vangsten
Plaats reactie
Sybe. M.
Berichten: 316
Lid geworden op: 24-01-2012 07:54

04 10 2015

Bericht door Sybe. M. » 05-10-2015 19:41

Vandaag was ik op stap met Jan van het 123kunstaasteam. Jan wou grote vis vangen, dus werd er gekozen voor groot water. Er waren vandaag veel roofvissers naar de pike experience, maar wij gaan liever het water op. Laat de anderen maar lekker op de beurs zeulen, terwijl wij lekker in de boot zitten. Aangekomen op de helling bleek het toch druk te zijn. Voor mij is dit geen probleem, want het water is ruim genoeg. De boot werd getrailerd, maar toen hadden we toch nog een probleem. De mist bleek veel dichter dan verwacht, en het zicht was maar 50 meter. We werden gedwongen om in de haven te blijven, dit was de enige veilige plaats. Helaas dachten alle roofvissers dit, en daardoor was het er erg druk. Er was niet genoeg ruimte om lekker mijn ding te kunnen doen. Het bleef tot na 12 uur mistig, en dan duurt het wachten lang. Gelukkig konden we in de haven een paar visjes pakken als pleister op de wond.

Op het grote water kwam de zon er lekker bij, en kon de jas uit. Het water was kraak helder, en een aanbeet bleef dan ook niet lang uit. Jan pakte een moddervette snoek van maar liefst 111 centimeter. Wat een geweldige vis was dit, genieten, en nog eens genieten. Nog geen 20 minuten later pakte Jan alweer een mooie metersnoek, en deze bracht het meetlint ook naar 111 centimeter. Twee top vissen in zo'n korte tijd, we konden ons geluk niet op
Alle vissen die we die dag pakten konden de feest stemming niet verhogen, want die was al maximaal. Jan Gefeliciteerd.

Plaatje bij het praatje


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Plaats reactie