10-07-2016

Plaats hier je vangsten
Plaats reactie
Sybe. M.
Berichten: 316
Lid geworden op: 24-01-2012 07:54

10-07-2016

Bericht door Sybe. M. » 11-07-2016 20:44

Vandaag was ik met Jan op stap. Jan had bij ons gelogeerd, dus we reden samen naar de trailerhelling. Het plan was om naar de randmeren te gaan, maar door de stevige wind, werd het een iets kleiner water. We waren mooi voor de drukte aanwezig, dus we konden mooi snel de boot te water laten. Jan had de nieuwe kleur van De spok mee genomen , en die zou vandaag getest worden. Dat dit zou gaan lukken wist hij toen nog niet. De eerste vis die zich op De spok giftige boomkikker melde was meteen een grote snoek van 104 cm. Trots werden er een paar foto's gemaakt, en met een smile op zijn gezicht zette Jan de vis weer in zijn element terug. De missie was nu al geslaagd. Hierna was Sybe aan de beurt, en een snoekje van van 73 cm melde zich op een plugje van Spro. zo zie je maar weer dat je de oude rapala, Spro en salmo's best bewaren kan. Oude aasjes vangen nog steeds hun snoekjes.

Afbeelding


Toen we op iets troebeler water bleek Jan weer een snoei harde aanbeet te hebben op De spok in de kleur giftige boom kikker. Door het hevige bonken vermoede we een snoekbaars, maar door de enorme kracht was dit bijna niet mogelijk. Toen de vis eindelijk boven water was bleek het toch een snoekbaars te zijn, en wat voor een. De vis gaf 94 cm op de meetlat aan. whow wat een beest, en meteen zette Jan zijn Pr 2 cm scherper.

Afbeelding

Afbeelding

De overige vissen van deze dag verbleekten bij deze bijzondere vis. de gedachten bleven de hele dag bij deze bijzondere snoekbaars hangen.
De grootste vis van vandaag voor Jan was 104 cm en voor Sybe slechts 74 cm. Soms is het oneerlijk verdeeld. Misschien moet ik ook maar een giftige boomkikker in mijn kunstaas bak doen.

Plaats reactie